Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Митрахович М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Митрахович М. М. Интеграция методов при синтезе сложных систем в условиях априорной неопределенности [Електронний ресурс] / М. М. Митрахович // Автоматика. Автоматизація. Електротехнічні комплекси та системи. - 2008. - № 2. - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aaeks_2008_2_26
| 2. |
Кисляк М. И. Исследование аэро-акустической эффективности профиля лопатки вентилятора ТРДД с использованием комплекса ANSYS [Електронний ресурс] / М. И. Кисляк, М. М. Митрахович // Авиационно-космическая техника и технология. - 2017. - № 7. - С. 54–58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2017_7_10
| 3. |
Кисляк М. И. Исследование аэро-акустической эффективности профиля лопатки вентилятора ТРДД с использованием комплекса ANSYS [Електронний ресурс] / М. И. Кисляк, М. М. Митрахович // Вестник двигателестроения. - 2017. - № 2. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vidv_2017_2_25
| 4. |
Митрахович М. М. Численное моделирование газодинамических процессов в дозвуковом входном устройстве кольцевого типа силовой установки с винтовентиляторным двигателем [Електронний ресурс] / М. М. Митрахович, В. В. Комаров // Озброєння та військова техніка. - 2017. - № 4. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ovt_2017_4_9 Процесс движения потока рабочего тела в проточной части газотурбинного двигателя чрезвычайно сложен и недостаточно изучен. В дозвуковом входном устройстве газотурбинного двигателя имеется ряд особенностей движения потока. Работа посвящена разработке методики аэродинамического расчета течения в дозвуковом входном устройстве кольцевого типа силовой установки с винтовентиляторным двигателем, которая основана на использовании коммерческого программного продукта ANSYS. Для оценки точности результатов расчета проведено сравнение расчетных и экспериментальных данных. Рассмотрен пример практического применения разработанной методики.
| 5. |
Кисляк М. И. Использование акустических моделей при расчете ступени вентилятора турбореактивного двухконтурного двигателя [Електронний ресурс] / М. И. Кисляк, М. М. Митрахович // Озброєння та військова техніка. - 2017. - № 3. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ovt_2017_3_8 Произведено сравнение экспериментальных акустических показателей вентилятора турбореактивного двухконтурного двигателя с показателями, которые получены путем моделирования с использованием различных акустических моделей.
| 6. |
Усенко В. Ю. Вплив параметрів співвісного гвинтовентилятора на акустичну емісію [Електронний ресурс] / В. Ю. Усенко, К. В. Дорошенко, М. М. Митрахович // Вестник двигателестроения. - 2019. - № 2. - С. 24-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vidv_2019_2_5 Турбогвинтовентиляторні двигуни мають високу економічність при дозвукових швидкостях польоту, однак одна із актуальних проблем цих двигунів - високий рівень шуму співвісного гвинтовентилятора. Багатьма дослідниками було доведено, що параметри однорядних гвинтів мають суттєвий вплив на акустичну емісію. Показано, що змінюючи форму лопатей, діаметр, частоту обертання, кількість лопатей можна забезпечити зменшення акустичної емісії однорядних гвинтів. Однак для співвісних гвинтовентиляторів ці питання залишаються до кінця не дослідженими. Мета роботи - оцінка впливу кількості лопатей на акустичну емісію співвісного гвинтовентилятора. У роботі проведено дослідження зміни рівня акустичного тиску чотирьох модифікованих гвинтовентиляторів. Потужність гвинтовентиляторів є незмінною. Кількість лопатей першого ряду гвинтовентилятора збільшено від 8 до 10 - 12, другого - від 6 до 8 - 12. Частоту обертання зменшено на 7,17 - 12,5 %, відношення діаметрів другого і першого рядів співвісного гвинтовентилятора зменшено до 0,987 - 0,942. Дослідження виконано за допомогою чисельного експерименту. Для замикання осереднених за Рейнольдсом рівнянь Нав'є-Стокса використовувалась модель турбулентності SST Gamma Theta Transitional. Розрахункова структурована гексаедральна сітка з адаптацією пограничного шару складалась з 20 млн. комірок. Газодинамічний розрахунок течії показав, збільшення кількості лопатей першого ряду з 8 до 12 приводить до зменшення рівня нерівномірності потоку на вході в другий ряд гвинтовентилятора, що позитивно впливає на аеродинамічні джерела утворення шуму. Отримані результати свідчать, що розрахований модифікований варіант співвісного гвинтовентилятора, що має 12 лопатей першого ряду та 12 лопатей другого ряду, частоту обертання 743,76 об/хв., відношення діаметрів другого і першого рядів співвісного гвинтовентилятора 0,942 дозволяє покращити акустичні характеристики гвинтовентилятора в джерелі на 4 дБ відносно базового варіанту, що в свою чергу впливає на шум силової установки і літака. При цьому тягові характеристики гвинтовентилятора залишаються незмінними.
|
|
|